senaacik 2. Oğlanı bekliyorum 😊
Oğlum maşallah uyumludur . Evde her işime yardım eder , odasını toplar , sofra kurar ,kaldırır , kapı siler , toz alır 😊 İleride gelinim çok dua eder bana umarım .
Tek çocukken iyi herşey güzel ama 2 erkekten korkmuyor değilim 😂 Birbirleri ile yarış halinde olacaklarına eminim , kaos kaçınılmaz. Sağlıkla gelsinler , sağlıkla büyüsünler inşallah 🤲