Sinemfrkn Demetugur ben 5. Haftada karın ağrısı ile gittim hamile olduğumu öğrendim bugün 6+3 kalp atışlarını dinledim ❤️
Busimss Demetugur ben 4+5 ken gitmiştim öğrendiğimde testte hemen gittim. Çünkü iğne kullanıyorum ben ona gecikmemek adına doktorum hemen çağırmıştı. Kalp atışını da 6.hafta civarı duymuştuk.
tubik7 Merhaba biz de 5 haftalığız. SAT 29 ocaktı. 24 şubatta adet olmam gerekiyordu 26 şubatta idrar testi pozitif çıktı .. 3 martta geçen cuma yani 4+5 te beta hgc. 1066 çıktı. Bugün 5+1 de kese göründü. Cuma günü görünmemişti ama.
tubik7 Demetugur geç döllenme değilse görünür muhtemelen. Bazıları aşağıdan bakıyormuş 4. Haftada keseyi görmek için ama ben cuma günü gittiğimde böyle bi şey istemedim bana salı günü gel keseyi görürüz muhtemelen dediler. Bugün gittim ultrasondan göründü
Ozgur_anne Benimde 5 haftalık 3 gün önce keseyi gördüm 10 gün sonra kalp atışını duymaya gidecem inşallah 🙏