Burciiinozkok femme vallahi bende devlette görevli icra memuruyum, karda kışta yerler buzluyken hacize bile gönderdiler. Ki birde problemli çıkabiliyor bazı dosyalar, Allah’a emanetiz yani. Kimsede gözümüzün yaşına bakmıyor 🫠
femme Burciiinozkok Allah yardımcınız olsun valla 21 bitiyor perşembe günü artık ben bıraktım işi evdeyim is yerine dayanamadım turizm firmasında muhasebeciydim ayrıldım gitti😀
Nurse2018 Bbusraerr canım çok zor hak hukuk ben devlette çalışıyorum böyle bişeyi başhekime söylesem bana mobing uygular başka bir yerden o yarım saati çıkarttırır ki özel sektörde çok daha zordur eminim.Allah’ını kitabını bilmeyen insanlardan hakkını isteme vermezler
Cayvarmiya mistocookie Esoo06 Aynı şeyleri yaşamışız bende 7. Ayıma kadar yoğun bakımdaydım 100 kiloluk hasta indirip kaldırdım yıkadım bakımını yaptım daha neler neler hepsini Allah a havale ediyorum
mistocookie Cayvarmiya yazık ya yazık. yogun bakım ne kadar zor bir yer.. bosverin bebislerimizin karşısına iyi insanlar çıksın inşallaj❤️
EdaZehra Bbusraerr çalıştıgım işyeri 8:30-18:00 arasında çalışıyor. İş yerine bir saat geç gidip, bir saat erken çıkıyorum. Hatta eğer normal mesai saatlerine uyarsam haftaiçi bir gün izin hakkımda mevcut. Bildiğim kadarıyla bu kadar fazla çalıştıramazlar. Ama tabii işverene göre değişiyor malesef :(