Bbusraerr Merhaba arkadaşlar ben özel sektörde çalışıyorum 20 haftalik hamileyim. Yakında cumartesi pazar mesailerinin baslanacagi soyleniyor. Normalde biz hafta sonları izinliyiz. Ben gelmek istemiyorum mesaiye deme hakkım varmi bilginiz varmi ?
eylulmihrasmom Bbusraerr evet kalmama hakkınız tabiki var. eğer müsaade etmezlerse sgkyı arayın gerekeni yapıyorlar
Esoo06 Bbusraerr ben bununla ilgili çok hak aradım 170 i dahi aradım avukatla konuştum. Fakat yasa haftada 1 gün izin ve günde 7.5 saat çalışma diyor.( Ucu açık bırakılmıs) Yani isterse seni cumartesi veya pazar herhangi Bi gün calistirabilirmis bu tamamen kurum anlayışı ve yaklaşımı ile ilgili. Ben hastanede hemsire olarak çalışıyorum ve hafta sonu getirdiler işe. Bazen yarım gün bazen tam gün çalıştım
Bebetlm Ben günlük 7,5 saat çalışıyorum iş yeri yemek molası 1 saat çay molası yarım saat diyor bu şekilde 9 saati tamamlatıyor ve cumarteside 9-2 çalışıyorum kılıfını buluyorlar merak etme
Gamzeizmir35 İş yerine gebeliğinizi yazılı olarak bildirin mutlaka. Molalar dahil 7.5 saati geçemez çalışma.
femme Esoo06 çok saçma nerde kaldi hamile hakkı o zaman . Hastane de görmüyor larmi canım ne anlayışsız insanlar
Esoo06 femme bana yaşattıklarını tek tek anlatsam sedye bile çektirdiler Allaha havale ettim zaten ayrıldım kadın dogumdayim biz gebelere el bebek gül bebek bakıyoruz kurum kendi çalışanına böyle..
mistocookie Esoo06 hemşireysen hiçbir hakkın yok zaten. ben de hemşireyim seni aşırı iyi anlıyorum. ben de neler neler görüyorum… umursamazlar yavrum…
Cayvarmiya mistocookie Esoo06 Aynı şeyleri yaşamışız bende 7. Ayıma kadar yoğun bakımdaydım 100 kiloluk hasta indirip kaldırdım yıkadım bakımını yaptım daha neler neler hepsini Allah a havale ediyorum
Burciiinozkok femme vallahi bende devlette görevli icra memuruyum, karda kışta yerler buzluyken hacize bile gönderdiler. Ki birde problemli çıkabiliyor bazı dosyalar, Allah’a emanetiz yani. Kimsede gözümüzün yaşına bakmıyor 🫠
Hlycsr91 Bende 7,5 saati duydum ama molalar dahil değil sanırım. Yinede araştırmak lazım. Ben henüz çok erken olduğu için bildirmedim işyerine. Önümüzdeki ay bildireceğim ondan önce haklarımı öğreneceğim.