Susamtohumununannesi [silindi] ben gebelik öncesi çok yaşardım en büyük sorunumdu hatta. Basurumda var o yüzden çok korkuyordum ya kan hapı içerken kabız olursam basurum tetiklenirdir diye . Diyetisyenim her sabah aç karnına 1 adet kivi üzerine 1 bardak ılık su önerdi şuan 22. Haftadayım şükürler olsun hiç kabız olmadım
[silindi] Susamtohumununannesi çok şükür inşallah bu sorunu yaşamadan sağlıcakla bebeğinize kavusursunuz 🤲🏻♥️
Sevgi-88 [silindi] sabahlari yoğurt yiyin kefir için ikisini de kendim yapiyorum İNşaa Allah düzelir ben ilk 2 ay çok çektim😢Elhamdülillah gecti.
menessare Kayısı kaynat devamlı bulunsun benimde var dün denedim iyi geldi sanırım böyle böyle devam edicek gebelik 🤷♀️
Dudumundo Ben de çekiyorum, her gün mutlaka ekstra 2 kaşık zeytinyağı avokado kayısı kuru erik kuru dut tüket bol bol. Ekmek patates pilav makarna gibi katı yiyecekleri az tüketmeye çalış.
Rabiadc Bana dupalac verdi biraz iyi geldi, sonra yediklerime dikkat ediyorum , bir de yürüyüş çok önemli
[silindi] Rabiadc kullandım ama etki etmedi bana bugünde sağlık ocağına gittim hap yazdı inşallah iyi gelirse 😣
Susamtohumununannesi [silindi] çok şükür inşallah sizde sorunu çözüp sağlıkla sıhhatle alırsınız yavrunuzu kucağınıza
Hira22mehdi [silindi] canım 14 haftalık gebeyim yaklaşık 3 haftadır kabızlık yaşıyordum her defasında ağla ağla çıktım şimdi kayısı kompostosu hergün içiyorum aç karnına kayısı yiyorum elma yiyorum iyi geldi bana hergün olmasada afedersin girdiğim zaman zorlanmıyorum en azından
adenimm_ [silindi] bende de oluyor ama o bağırsaklara oluşan baskıdan dolayı olurmuş suyu bol içiyorum zor da olsa oluyor
Betulakarr [silindi] evet toz ilaç bende hamileliğimde sadece bunu kullanıyorum. Şurup gibi vardı hiçbir işe yaramadı ve pahalıydı da. Bu sekilde cok rahat ediyorum
[silindi] Betulakarr bende dün acile gittim aşırı sancm olduğu için kan aldılar gebelik yok dediler ilaç verdiler şükür bugün iyiyim artk yediklerime dikkat edeceğim 🥺