[silindi] Merhaba kızlar afedersiniz bende sürekli kabızlık sorunu var ne yaptıysam çözüm bulamadım hastaneye gittim sadece ilaç verdiler etki etmedi aranızda bu sorunu sürekli yaşayan önerisi olan varmı 😣
Annesininkuzusu06 [silindi] geçmiş olsun canım bir an önce bı çözüm bul yada doktorun verdiği ilacı kullan benim görümcem de sürekli kabızdi şimdi poposunda yara çıkmış basur çıkmış şuan tuvaletini yapamıyor acıdan
Betulakarr [silindi] doktorum verdi bana toz şeklinde magnesie calsine ben onunla hic yasamadim kabızlık tam tersi ishal yapıyor 😂 ama en azından rahatlıyorum
irem1- [silindi] her sabah kahvaltıda kuru kayısı mükemmel bir çözüm serklajlı olduğum hiç kabız olmamam gerekiyor bende önüne bu şekilde geçtim sabahları 3 tane yiyorum korkulu rüyamdan kurtuluyorum 🙏🏻😌
Susamtohumununannesi [silindi] ben gebelik öncesi çok yaşardım en büyük sorunumdu hatta. Basurumda var o yüzden çok korkuyordum ya kan hapı içerken kabız olursam basurum tetiklenirdir diye . Diyetisyenim her sabah aç karnına 1 adet kivi üzerine 1 bardak ılık su önerdi şuan 22. Haftadayım şükürler olsun hiç kabız olmadım
naz_mc Bende yasadim ara ara da yasiyorum cnm ilac yada beslenme gecici oluyor kalici cozum yurumek hergun 20 dk hafif tempo ile bile olsa yuruyus cok onemli boyle atlattim.
[silindi] naz_mc her gün en az 30 dakika yürüyorum hiç bisey etki etmiyor bu yüzden kiloda almaya başladım ne yapcm Bilmiyorum 🥺
Annesininkuzusu06 [silindi] önemli değil canım herşeyin başı sağlık görümcem gitmedi gitmedi en sonunda yarası büyüdü şimdi mecbur gidecem diyor doktora seninde büyümeden git
Betulakarr [silindi] evet toz ilaç bende hamileliğimde sadece bunu kullanıyorum. Şurup gibi vardı hiçbir işe yaramadı ve pahalıydı da. Bu sekilde cok rahat ediyorum
Bsr345 [silindi] posalı lifli ürünler tüketmeyi tercih edin bakalım belki oda fayda edebilir birde aç karnına erik kurusu yiyorum bazen
[silindi] Bsr345 deneyeyim teşekkür ederim gebelikte kabızlık daha çok oluyor diyorlar gebe olsam ne halde Olurum düşünemiyorum 🥺
Bsr345 [silindi] çok zor gerçekten ben 16+2 yim gebe değilken de çok kabızlık çekiyordum ama en azından bitki çayları içerek rahatlıyordum şu anda yasak olduğu için sadece doğal yollarla ve bu şekilde yürüyüşlerle atlatmaya çalışıyorum inşallah sizinde geçer