bendiyebiriii bende uyudumda uyudum valla mıs gıbı uykumu aldım sımdı kalktım derken öğlen de eşim işten erkan geldı bıraz uzanalım derken onunla uyudum bu saat oldu🤪gece yıne mesaideyım anlasılan aynen ya pantalonlar hem guzel degıl hem pahalı evet ınsallah doğunca tombiş bebek yaparım ayyy bende cok kız ıstedım nasıp olmadi Allah saglıkla kucağımıza almayı nasıp etsın cnm