1prensannesi_ bir yandan da ben hamile olmayı pek sevmedim açıkçası. Kıyafetlerim olmuyor, rahat yatamıyorum, sürekli iyi mi çocuk diye tedirginim, her istediğimi yiyip içemiyorum yesem de tedirgin oluyorum bunun gibi birçok sebebi daha var. Yani normal olursa 2 hafta fazladan da beklemem gerekecek. Ha çocuğum için hangisi daha hayırlı ise o olsun tabiki ama riskse ikisinde de var. Evet sezaryende bağırsaktan iyi bakteri alamıyor yok doğal olanı vajinal doğum falan ama Allah korusun bence normal doğumda komplikasyon ihtimali daha yüksek. Diyorum ya bebeğimiz için de bizim için de hayırlısı, sağlıklısı hangisi ise o olsun inşallah. Kilosu, boyu falan nasıl?