Sahradmla Daha cinsiyet belli değil ama erkek olursa ben Batuhan istiyorum eşimde yiğit istiyor 😂 diğer iki cocugumuda ben koydum bunuda o koymak istiyor 😂
Merkup Esiraa hahah oda bir şey mi kız 37+5 dün bi karalaştıramadık galiba bebiş olarak kalıcak oğlumuzun adı🤭
Semilk05 Gizem4134 Ali aras ya da doruk Ali koyardım oğlum olsaydı ama kızım oldu 😍 bi arkadaşım da oğluna ateş karan ismini verdi oda hoşuma gitti
butterfly35 Gizem4134 benim kızım olacak Allah’ın izniyle. Ama cinsiyet öğrenene kadar erkek ismi de düşündüğümüz zaman hiç birşey bulamamıştık bir tek Deniz hoşumuza gitmişti 💙 Erkeğe isim çook zor.
Elzsy2023 Hepinize katılıyorum. Gerçekten çok zormuş. Şimdilik 3 tane bulduk ama onları da eh işte diye. Atahan, Cesur, Miraç
AylnDogn ysmnprltn oğlum olursa Alparslan olacak ama size bir kaç beğenmiş olduğum isim önerebilirim. Yiğit Asaf Yusuf Ömer Kuzey Kağan Yağız Ahmet Hüseyin Hamza Burak Volkan Cengiz
Aysegultrkr Gizem4134 Erkek olsaydı Asil koyacaktım kulağa çok hoş ve büyüdüğünde çok havalı duruyor 😊
AylnDogn ysmnprltn rica ederim kızım olursa da Zeynep Hira düşünüyorum. Ama beğendiğim isimleri de paylaşayım 😊 Nida Nisa Neva Meva Dua Asel Alina Mina İrem Yağmur Alya Yüsra Hafsa
Mutlulukkk Gzdsr53 🤭 cok guzel isimleer bence yaa. Rabbim saglikli hayrli ömür nasip etsin. Bana kalsa direk abdullah koyarm ama bana kalmior iste 🤣🤣
Koalammm Gizem4134 biz Atlas ege koyacağız Ama diğer beğendiğim isimleri de soyliyim canım belki beğenirsin Yağız - Buğra - Eymen - karan - Barlas - doruk - Ayaz birde Kayra ismi var hem kız hem erkek için inşallah beğenirsin canım ☺️🌼
Bkmcnkr Gizem4134 ben Tan ismini çok seviyorum ama kısa derseniz örnek Ufuk Tan gibi de olabilir. Doruk, Aras, Ateş, Rüzgar, Toprak, Kuzey, Pars, Arda, Sarp, Alkın, Eren, Cem, Ege , Çağrı benim sevdiğim isimler bunlar. Belki içinden seveceğiniz çıkar ☺️