Gizem4134 Tdemirol bende artık psikolojim bozuldu rüyamda çocuğumun hiç biseyi olmadığını görmeye başladım hastaneden eve geliyoruz çocuk çıplak hiç biseyi yok insan çok etkileniyomus 🙄
mrshappy BrsArl06 benimde Kerem den önce ilk istediğim isim Arel di ama çevreme bir türlü sevdiremedim özellikle de büyüklere
twofruits Gizem4134 valla eşimle nişanlıyken daha Berat kandiliydi Berat ne güzel isim olur oğlumuz olursa Berat koyalım dedim seneler öncesinden eşimin adı Ali olacakmış babası son dk siyasi bir isimle değiştirmiş içinde kalmış Ali de ekleyelim dedi Ali Berat koyduk içimize de çok sindi ayrı değil birlikte kullanıyoruz herkes Ali Berat olarak sesleniyor şimdi tekrar hamileyim oğlum olacak 23 haftadayız çok kararsızım aklımda doğru düzgün seçenek bile yok deniz ve yağız üzerinde duruyorum sadece kulağıma hoş gelen bir isim olursa değerlendiririm
kalbiminpariltisi Gizem4134 biz de hala isim bulamadık ama bu atlas asil pars arel bana çok kötü çok abidik gubidik geliyor 😂
Gzdsr53 Mutlulukkk mutlu oldum nedense yorumu görünce. Oğlumun ismi Musab. 2. Olsaydı muaz olacaktı. Şimdi kızım olacak oda Ayşe 💓
Mutlulukkk Gzdsr53 🤭 cok guzel isimleer bence yaa. Rabbim saglikli hayrli ömür nasip etsin. Bana kalsa direk abdullah koyarm ama bana kalmior iste 🤣🤣
elifcicek_07 Yaa bizde hala net değiliz hani emin olamıyorum hala içime tam sinmedi ama aklında dursun İlkin Doruk koyacağız yada sadece İlkin sadece Doruk
Gizem4134 mrshappy en azından sizin aklınızda seçenek var ben beğendiğini 2 dk sonra beğenmiyorum neden böyle oluyo anlamadım
Gizem4134 Marinedeniz kızım olsaydı benim içinde isim hazırdı olmayan çocuğa daha kolay işim bulunuyo heralde 😂
Nurzeybek32 Gizem4134 bende oğlum olduğu için biraz kararsız kalmıştım ama unisex isim kulağa da hoş geliyor 😌
Beyza44 Gizem4134 ilk oğlumun adı Metehan Demir ikinciye hamileyim bu da oğlan suan icin Batuhan Aras var elimizde eşim vazgeçmezse 💕
Hilalttk16 Gizem4134 bende 24. Haftadaym aynı problem bende de var 🥺 Ben Çağan ismini seviyorum ama eşim istemiyor Çınar, Asaf, Çağan, Alpaslan gibi isimler var ama tamam bu olsun diyemiyorum