Nskmkk Patito__ ben yaşamıştım ama sadece akşamları en fazla bi iki saat ağrıdı bikaç gün sonra da kesildi. Adetim üç gün geçince test yaptım pozitif. Bi iki gün önce gene adet olucam diye ağlamıştım 🙈
Patito__ Nskmkk :))) bnmkide ozellikle akşam cok artti insallah bu bir sorun anlamina gelmiyordur ins adet olmam da gecer biran once bu agrilr. Adet donemindeym muhtemelen herlde ondnndiorm ama biryndanda bukdr surekli agri olmasi cnmi sıktı
Zeeynep1 Patito__ normal adet sancısı gibi ağrılar .kasılmalar falan çok olur .dayanilmayacak gibi olursa doktora gitmek gerek tabi.
Patito__ Zeeynep1 dayanilmicekbgibi deilde butun gun karnm agridi sanki adet sancisi ama kasiklrima filan baski ypmio sdce karnm agriyo
Zeeynep1 Patito__ olur canım öyle ağrılar .bazen geçer bazen yeniler .benim ikinci hamileligim öncekinde de oluyordu.doktora gidince söylersin zaten
Nskmkk Patito__ yerleşme ağrısıdır bence. Geçmeyen bi ağrıysa sıkıntılı diye okumuştum. Bebeğim 8 haftalık geçen hafta dört günlük bi lekelenme yaşadım geçti ama kasık ağrısı hiç yaşamadım endişelenme
Patito__ @“Zeeynep1”#p26611053 Allah razi olsun aynrn solucm zten ama suan erken normal dick onuda bliom :) yinede insan bilsede endise edior iste :) bakalm bir kac gune gecer insaaallah
Grs0135 Sareeee benim iki gebeliğimi de adet tarihime 3-4 gün kala test ile öğrendim, test de o ucuz testler var ya 10₺ mi ne onlardandı, hamileyseniz test ile belli olur, aallah hakkınızda hayırlsını versin
Sareeee Grs0135 bende ona inaniyorum canm oglumda hamileyken 5 tl oik testten ogrenmistim yine gidip alicam bakalim kismet
Ftsyldrm Sareeee kuzum her bayanda farklı etkiler gösteriyor bu o yüzden en güzeli erken gebelik testi alıp yapabilirsin bence
Ftsyldrm Sareeee hiç üzülme kuzum sana ne kadar üzülme desekte seni senden iyi anlayamayız ama yat kalk Rabbime şükret kuzum dua et Allahım sabrını vericek onun ve ummadığın anda kucağını dolduracak 🌺🥰