Sareeee Kizlar adetim 3 gun gecti gögüslerim şiş. Karnim gurul gurul baya gaz şikayetim var cok olmasada akintim var . Of cok merak ediyorum bunlar hamilelik belirtisimi acaba yarin test alip uapicam
Sumeyye64 Sareeee bir hafta olmayana kadar kesin diyemezsin ama kan testiyle belli oluyor birde meme ucu sertliği belirtilerinden
Ergvn Sareeee göğüs uçlarındaki ağrı sızı yanma büyük bir gebelik belirtisi. Böyle bi durum varsa ihtimal yüksek diye düşünüyorum.
melike098 Sareeee iki gebeligimde 3 gun gecince test yaptim cift çizgi çıktı adet olacak gibi agrim oluyordu belimde gogusumde falan olmuyodu 3.gun gecince yaptim hemen cikti doğru da cikti yani
Zeeynep1 Sareeee benim iki gün geçti ypwtim direk çift çizgi oldu yarında kan tahlili vermeye gidecegim .bence yapmalısın aynı belirtiler bende de vardi
Sareeee Sumeyye64 saglik ocagimiz hasarli depremden kaynakli birde oglum var hastaneye gidemem ins testte cikar
Grs0135 Sareeee benim iki gebeliğimi de adet tarihime 3-4 gün kala test ile öğrendim, test de o ucuz testler var ya 10₺ mi ne onlardandı, hamileyseniz test ile belli olur, aallah hakkınızda hayırlsını versin
Sareeee Ergvn cok merak ediyorum yarin test alicam oglumda 3 gun gectiginde hemen cikmisti testte ins varsam cikar diye umuyorum
Zeeynep1 Sareeee teşekkür ederim 😊evet bende gaz oluştu.ve adet sancısı gibi sancim da coktu.goguslerim sertleşmiş.bitkinlik var
Sareeee melike098 umutlandim benim ilk ogluma 7. Yil sonra kavustum yani zor hamile kaliyorum ins bende guzel haberle donerim yarin
Nskmkk Patito__ ben yaşamıştım ama sadece akşamları en fazla bi iki saat ağrıdı bikaç gün sonra da kesildi. Adetim üç gün geçince test yaptım pozitif. Bi iki gün önce gene adet olucam diye ağlamıştım 🙈
Zeeynep1 Patito__ normal adet sancısı gibi ağrılar .kasılmalar falan çok olur .dayanilmayacak gibi olursa doktora gitmek gerek tabi.