Humannrle Betbet98 300 E aldık canım, ürün bi kaç güne elime geçince atayım olur mu aşko, yarım kilo balın içine katıyormuşsun regli bitince eşinle beraber başlıyorsun 7 gün yiyorsun sabah akşam aç karnına ama o 7 gün içinde ilişki yok
Humannrle Betbet98 regli olursam zaten ramazan giriyor yine kullanamam bayramdan sonra deneyeceğim bu süreçte inşallah ona gerek kalmadan hamile kalmış olurum inşallah
Havvaca esmerella37 arkadaşa katılıyorum. Benim ayın birinde adet bitmişti. Dördünde korunmasız iliski olmuştu 5 inde yumurtlama akıntısı geldi. O ay başka ilişki olmadı eşimle uzaktık. 1 seferden ihtimal vermedim ilk kez korunmamıştım. Ayın 29unda 2 gün gecikme ile 1245 beta ile hamile olduğumu öğrendim. Şok olmuştum.
tucemsi Kuzum geç yumurtlayacaksındır belki de beni hatırla regliye beş altı gün kala yumurtladım o yüzden canını sıkma. Benimde iki gün önce bitti adetim pazar günü yaptım ovülasyon pazartesi yapmadım. Bugün yapacağım yarın yapmam belki. Klomeni de bu ay saati saatine içtim inşallah işe yarar. Adetin 15.günü de progestan içeceğim. Ama içimden hiç gelmiyor ovülasyon yapmak ama bakalım bir dolu bir boş yapacağım testi de ilişkiyi de bakalım ne olacak sen de kalbini ferat tut testleri bırakma yap pik olacaktır @Humannrle @Betbet98
Betbet98 tucemsi 1 dolu 1 boş değerlendireceksen Ovülasyona gerek bile yok kuzum vucudundan anlarsın o süreçte yaparsın piki görmek için. İnşallah herşey yolunda gider hepimiz bi haber alsak 🥹🤲🏻
Humannrle tucemsi he bende geçen ay çok geç pik gördüm ama böyle silik çıkmıyordu yada test farklı anlamadım ki 🥺 Hadi inşallah bu ay hepimize nasip olsun inşallah 🤲🏻
Humannrle Betbet98 yarım kilo balın içine katıyormuşsun regli bitince eşinle beraber başlıyorsun 7 gün yiyorsun sabah akşam aç karnına ama o 7 gün içinde ilişki yok bitikten sonra denemeye başlıyorsun kuzum
Betbet98 Humannrle kuzum duydum ben bunu ama adem elması diye bişey de duydum , hurma poleni duymadım
tucemsi Humannrle ben de ordan aldım kuzum bu ay için aynı böyle kaset, bakalım inşalalh uğurlu gelir. 12 martta yaptım silik 14 martta yaptım bugün yine silik hiç koyulaşma yok zaten daha biteli iki gün oldu zaten de bakalım
Betbet98 Humannrle inşallah faydası olur kuzum ama kullanım zamanını adet bitimi başlayıp yumurtlamaya denk getirmek lazım
oozgenur tucemsi bende dun basladim teste benimde kaset olanlardan hala silik bide jeli almistim onuda bi denedim insallah bu ay yumurtlama güzel olurda hepimiz seviniriz 🙏🌸
Humannrle tucemsi sanki strip kullanınca hemen kızarıyordu ikinci çizgi bunda çok soluk dur bakalım ne zaman pik görürüm 😍 Allah kolaylık versin hepimize
Humannrle Betbet98 he adet bitimi başlanıp 7 gün kullanılacakmış o zamandan sonra ancak yumurtlaöa olur zaten ben geç yumurtluyorum zatem tembel tavuk ben 🥹
tucemsi oozgenur biz seninle aynı günlerdeyiz dimi kuzu, haberleşelim hep.Ben geç yumurtlayıp geç çatlıyorum bakalım bu ay ne olacak
tucemsi Humannrle bana da sanki bunda daha kısa sürede çıkıyor gibi geldi :)) hoş benim rahat 20 günüm vardır yumurtlamaya:(
Betbet98 Humannrle kuzum öyle düşünme öyle düşünerek erteliyorsun işte , yumurtluycam de avokado ye ve o poleni kullanınca belki de erken yumurtlayacaksın. Bunları düşün olumsuz düşünüyorsan kullanmana da gerek yok🥰