Babyykmz Gebe_hanim ben boyle degisik isimlere bayiliyorum herkeste olan isimi koymak istemiyorum vanya isminide cok begendm binlerce insanin ayni isimleri hunharca koymaya devam ettigi bu donemde boyle degisik isimlere ihtiyacim varr 🤩 begendiysen kimseye kulak asma yok dalga gecerler bilmem ne demelerine bakma. Benim adim gamze ama okulda benim adimla bile dalga gecerlerdi dalga gecmek isteyen bi sekilde gecer merak etme.
Gebe_hanim Babyykmz Bende değişik isimler arıyorum bilindik isim koymak istemiyorum bulursanız değişik isimler bana da söyleyin Lütfen 🌼
CmreKsidar Gebe_hanim Karen ismi var çok hoşuma gidiyor benim kızın adı Linda olacak oda Türkçe değil. Ama yıllar önce buna karar verdik eşim asla başka isim bile düşünmüyor 🌸
Babyykmz Gebe_hanim gecen gun birisi avesta demisti kız ismi ben cok begendim mesela. Birde mekselina var. Kizim olursa okyanusta koyabilirim aklimda degisik isim olarak simdilik bunlar var. Oyle lina mila mira aren aden bilmem ne binlerce bebege koydular okul bir acilcak herkeste ayni isim.
Gebe_hanim CmreKsidar Karen de şıklarımın arasındaydı bencede çok güzel bir isim ama eşim beğenmedi😒 Linda da çok güzel 💕
nevzatbaskomser Gebe_hanim Rusyada yaşıyorsanız güzel Rus ismi. Türkiyede yaşayan Türklere uygun değil
Gebe_hanim Babyykmz Avestanın anlamı neymiş acaba 🤔 mavi de istemiştim oda patlıcak gibi duruyor bir kaç kişiden duydum çünkü 😒 Evet herkes aynı olucak gibi özellikle Asel duyuyorum çok fazla
Babyykmz Gebe_hanim anlamı bilgelik ve hikmet. Asel hifa ve asel hira fullendi artik 😃 maviyi bende duydum bir kac kiside 😑
Ygtzynp Ben hiçbir arap,alman,rus bunların Türk ismi koyduğuna şahit olmadım.İnsan kendi dilinden uzaklaştıkça ne kendisi ne başkası olur.Benim önerim herkes kendi ırkına,diline uygun isimler koymasıdır.