Gebe_hanim Kızlar merhaba yine ben 😂 isim ararken Vanya ismine denk geldim ama Rusça bir isim sanırım sizce nasıl etrafım pek beğenmedi😂 Ama kulağa çok hoş gelmiyor mu? -
aylince23 Peki benim postu açmadan içimden o ne gı öyle demem ve ankette de öyle bir seçeneğin olması😂
Sevval0308 gulsumd1 bende sabahtandir bu vanyayi nerden hatırlıyorum diye düşünüyordum😂ne diziydi amaa