DilaraBozkurt Gnc16 bende Başkent Üniversite Hastanesi yaptırdım orası özel 6 haftada çıktı devlette bir ay sonraya randevu buldum demişlerdi 8 hafta çıkar diye 3 ay diye gittim özelde 650 tl bir rakama yaptırmıştım seninde mi tüp bebek
Gnc16 DilaraBozkurt yok hayır tup bebek degıl benımkı bılmıyorm belkıde doktorumn ısmıyle gıttık oyuzden okdar erken cıktı normaldede 950-1000 lıraymıs bız 350 lıraya yaptırmıstık
DilaraBozkurt [bilinmeyen] 24 haftalık olduk canım fakat tüp bebek tedavisinde kullandığım ilaçlar yüzünden karaciğer yağlanması ve kolestrolum çıktı günlerdir hastanelerde yatıyorum 😔
DilaraBozkurt Gnc16 hem eşim hem ben yaptırdım 1200 ödemiştik erkeklerin ki daha uygun niye ise anlamadık
songul123 Umus ama olsa şimdiye kadar belli ederdi kendini ben tedavi gördüğüm halde lekelenmem oluyor sürekli
Umus songul123 ya inşallah öyledir çok korktum dünden beri . Yaşadığım şehirde yapmiyorlardi memlekete geldim hemen
songul123 Umus sakin ol kuzum bende var mesela sürekli lekelenmem oluyor bundan önceki 3 hamileliğimi düşük yaptım o yüzden sonradan öğrendik kan pihtilasmasi olduğunu yani ihtimal yok gibi birşey pıhtı olduğu halde düzgün bi gebelik gecirmen kuzum
Roseyaman Ben 3 düşük 4. Kürtajdan sonra öğrendim hamile kalmadan testler yapıldı ve pıhtılaşma çıktı o ay hamile kaldığımı öğrendim ve hemen iğne başladık şuan 18 haftalık hamileyim başlarda çok zorlandım aöa alıştım şükür Allah hepsine şifa versin bebişlerini sağlıkla alın kucağınıza inş
Umus songul123 16. Haftaya girmek üzereyim. Bazıları 6. 7. Ayda bile kaybetmiş bebeğini sonucu da malum geç çıkıyor o sürede bile korkuyorum 😣. Hiç lekelenmem olmadı bu zamana kadar canım
DilaraBozkurt [bilinmeyen] Şuan yakın takipteyim doktorların diyet ile düşünürmüye çalışıyorlar bugün endokrin doktoru değerlendircek
alisaorkhan Umus ben 12 haftadan test yaptırdım fibrinojen yüksek çıkınca hemen kleksan iğnesi verdi doktor karın etrafı vurulacak dedi,pıhtılaşma gebelikte büyük tehlike,doktorunuz bişey söylemedimi?
Umus alisaorkhan bende pıhtılaşma var mı bilmiyorum açıkçası . Babamda ve abilerimde var genetik olarak bende de var mıdır diye
zgepolat Umus canım ailende varsa keşke genetik tahlil yaptırsaydın. İlk öprendiğin zamandn itibaren kan sulandırıcı iğne başlatılıyor. Dr. Un tedbir amaclı sana da başlatmalıydı. Detaylı ultrason zamanı bebeğin kan basıncına bakılıp devam edilip edilmeyeceğine karar veriliyor