Umus ailede böyle bir taşıyıcışık varsa muhakkak doktorla paylaşmalısınız. Bebek büyüdükçe daha da sorun oluyor diye biliyorum. Rabbim bilir sonuçta ama önlemimizi almayız. Zaten o iğnenin bebeğe hiçbir zararı olmadığından kan pıhtılaşması çıkmasa bile başlanabiliyor. Benim daha önce 2 kaybım olduğundan kan pıhtılaşması çıkmadı halde iğne oluyorım hergün. Rabbim hepimizin bebeklerini sağlıkla vaktinde kucağımıza almamızı nasip etsin imşallah🤲🤲