TozluToprak tazeanne_20 ben 3 gün asla gecmeyen atesle yattim 🙄 ve üstüne 3 gün tat koku kaybi. 5. Gün toparlamistim. Diger aile fertleri 2 haftaya düzelememislerdi. Hamdolsun yine. Insallah bunu da atlatiriz zorluo ister istemez bu zamanda.
Seyda2676 Bende 23 üncü haftadayım ateşim çıkıyor ara ara öksürüğüm çok var nane limon içiyorum ama sanki hiçbirşey fayda etmiyor dün akşam acilde patoloji serum takıldı
Seyda2676 Korkuyorum bebeğimi kötü etkileyecek diye psikolojim de bozuldu yazacak söyleyecek ki de bulamadım buraya yazdım beni ancak sizler anlarsınız diye düşündüm
tazeanne_20 Seyda2676 çok geçmiş olsun canım,ben 1 haftadır çekiyorum ama son 5 gündür inanılmaz kötüyüm.bugün okulda çalan zili bile duymadım 😔
AySe1991 tazeanne_20 maalesef bizde de bir haftadır durumlar aynı.Cok geçmiş olsun mutlaka multibitamin sambucol türevi takviler kullanın.hamilelikte zararı olmayan ben o şekilde atlattım.
tazeanne_20 AySe1991 doktor antibiyotik verdi,mecbursun kullanmaya dedi. Kulaklarımı çok etkilemiş ateş