Aysll33 betamdaki düşüş önemsenmedi kese göründüyse önemli değil denildi sonra da 7. Haftanın sonuna kadar bekletildim halbuki her hafta muayeneye gidiyordum ona rağmen gelişimi durduğunu söylemediler belki geç döllenmedir diye söylemediler ya da beklediler bilmiyorum