GizemCengiz 6 günlük bebeğim var. Suni sancıyla Normal doğum denedim olmadı,spinal sezeryan oldum. Sütün çok olmasından ziyade yağlı ve vitaminli olup olmaması önemli.
Benim sütüm kontrol edildi mesela o açıdan.
Çünkü pazartesi günü doğdu. Çarşamba günü Hastaneden çıkarken 200gr kaybetmişti. Cuma günü Poliklinikte kontrolde 127 gram geri aldığını öğrendik tartıda.
Emzirttiler, ilk 10-15 dk hafif süt şekerli kısım geliyor sonra ardından 15-20 dk daha gelen süt daha koyu kıvamlı sarı gibi dokununca resmen yağlı bir şey.
Geceleri 1 bardak rezene içiyorum.Günde 7 hurma yiyorum.Yeşillik bol tüketiyorum.Bildiğimiz soğan yiyorum az tuzla ovulmuş ama gaz yapmasın diye.3lt su, tavuk et çorbaları,1 lt hoşaf komposto filan muhakkak içiyorum. Canım istedikçe arada evde sıkım (metale değmeden sıkım) meyve suyu içiyorum.Baharatlı ve acı yemiyorum tabi.Laktoz ve baklagil tüketmiyorum gaz olmasın diye gene.Isırgan çayı içiyorum 1 bardak ve humana stil tea içiyorum 4 bardak kupa.Keçiboynuzu pekmezi hergün sabah 1 yemek kaşığı.
Bir de zeytin çok severim , her sabah yarım çay bardağı zeytinyağ da içiyorum.Kabızlık da önlüyor süper.Kayısı badem ceviz fındık devam ediyorum.