walkimdet Sinemekee o haftalarda yalancı sancılar başlar bunlar normal ama benim 32de sancım çıkmaya başlamıştı sonrasında hep dikkat ettim erken gelmesin diye, kilo alsın diye de kendimi yemeye verdim 36 ya kadar tutabildim
walkimdet Sinemekee ben hissetmedim kontrolde çıktı sancım ama hastaneye yatınca 20 saat sancı çektim nefes alamıyordum sancı girince sanki belim sırtım parçalanıyor gibiydi tarifi yok
bsr0101 Sinemekee canım benimde erken doğum riskim var doktorum sancın ağrın olursa mutlaka gel hiç beklemeden dedi belki başka bileydim ama sen ihmal etme bi acile git baksınlar öyle bişey varsa durdururlar en azından
myangelson Sinemekee bı git canım için rahat eder en azından bir sıkıntı da varsa müdahale edilir haber ver mutlaka merak ettim bende