Sinemekee Kızlar 27 haftalık hamileyim biraz erken doğum riskim var bugün de sanki adet olucakmışım gibi belimde bi ağrı var vajinam dada bi baskı var yaşayan oldu mu hiç böyle
myangelson Sinemekee şiddeti artıyor mu gittikçe ? Kasılmalar var mı ? Ağrı ve kasılma gidip düzenli aralıklarla geliyorsa bı doktora gitmeni öneririm. Doğum sancısı da olabilir veya enfeksiyon da olabilir çünkü enfeksiyon da böyle sancı yapabiliyor
DilekYasar Sinemekee benimde aynı şekilde ağrılarım var bugün çok şükür erken doğum riskim yok benim 27+3 günlüğüm bende rahimde sızlama hissediyorum sanki diken batıyor
Sinemekee myangelson şiddetli değil ama ara ara giriyor regli olmaya yakın belime bi ağrı girerdi onun gibi 🥺
myangelson Sinemekee enfeksiyonun var mı bilgin var mı? İdrarın rengi nasıl koku falan oluyor mu ? Bol bol su iç ve bence her ihtimale karşı bir doktora gözük yarın falan sancinin şiddeti artarsa da acile gitmeni öneririm bı canım
Sinemekee myangelson vardı ama geçti progestandan dolayı idrarım kokuyor ama enfeksiyon varken de hiç böyle değildi 🥺 sanırım bi acile gitmem gerek
Mommy61 Yorulduysan olabilir ben o haftalarda yorulunca öyle ağrım olurdu ki herhalde doğuruyorum derdim. 35+3 üm şükür gelen giden yok daha, bol bol uzan ayaklarını yüksekçe bi yastığa koy
walkimdet DilekYasar rahimde öyle hislerin varsa bebek kanala yerleşmiş olabilir ben 3-4 gün o sızlamayı çektim gittiğimde sancım be açılmam varmış 2 günde de doğurmuştum
myangelson Sinemekee bı git canım için rahat eder en azından bir sıkıntı da varsa müdahale edilir haber ver mutlaka merak ettim bende
walkimdet Sinemekee büyük ihtimal enfeksiyondur sadece adet ağrısı yeterli değil doğurmak için. Bende ilk gebeliğim anlayamam doğum başladıgını demiştim ama hiç öyle olmuyor hiçbirşeye benzemiyor o acı ağrı. Umarım endişelenecek birşey yoktur istersen doktorunu arayabilirsin nst bakarlar 🤗