minnakkurabiyelerim Sevvl gecmis olsun nasıl refakatçi almazlar sizin ihtiyacınız daha fazla perinatoloji de bir servis sonuçta esini almasalar bile kadın refakatçi almıyorlar mı? İkizleri sağlıcakla kucağına alırsın umarım 🥰
Sevvl minnakkurabiyelerim yok canım almıyorlar maalesef ama doğumdan sonra zaten kadın doğuma sevk ediyorlar orda alırlsr ama
Kiraz53 Gercekgulbahar kadin doğum bölümüne ziyaretçi olarak anca alırlar eşini kadınlar yarı açık vaziyette olduğu için erkek pek almıyorlar servise ancak ozelde alırlar refakatçi
minnakkurabiyelerim Sevvl anladm yani sancında var tek olmasaydın daha iyiymiş ama sıkı takip ediyorlardır . Kolaylıkla gelsinler yavrucaklar🤗
Bzdmr Gercekgulbahar cuma günü doğum yaptım devlet Hastanesi’nde annem kayınvalidem eşim hepsi kaldı yanımda odada yalnızdım ama serviste de diğer doğum yapanların eşlerinde vardı koridorda eşini herkes yürüyüşe çıkarıyordu 😊