Gercekgulbahar sezeryan olabiliyorsunuz, gidişata göre doktor size gün veriyor. Benim esim sabahtan benimle geldi gece 2 gibi gitti o da ben yolladim kalabilirdi ama annem ve kayinvalidem oldugu icin esimi gonderdim. İkiz oldugu icin de bikac refaketci kalabildi yani. Belki hastaneye gore degisiyordur tabi bilemiyorum genelde es almiyorlarmis. Ben o konuda şanslıydım.