Kızlar 35+5 haftaligim ve yaklaşık 28. Haftada falan hemoroid çıktı özür dileyerek açık bi şekilde belirtiyorum 🙏🏻 2 tane memesi var yada büyük 1 tane tam bilmiyorum hamileligimin basindan beri 2 kere falan kabizlik yaşadım oda başlarda hep ishalim ne tüketirsem tüketeyim ishalden kurtulamiyorum ve buda etkiliyor muhtemelen doktorum bi krem verdi burda bazilari sicak duş gibi şeyler yazmıştı zeytin yagi falanda denedim ama geçmiyor doğuma da az kaldi zaten stres içindeyim bundan nasil kurtulucam kesin bir çözümü yok mu 😭