kirpapatyasi0 Zeyno19 bende 6+2yim ölüm gibi birşey ben kusamıyorum da sabahtan akşama kadar içim karışıyor bir lokma bişey yemeye korkuyorum nasıl geçecek bilmiyorum 🤦🏼♀️
turkuaz_ Zeyno19 valla benimde bulantım var sürekli öğürüyorum canım yanlız değilsin . Arkadaşımda hamile o öküz gibi gezıyor valla o avm senin bu avm benim maşallah yine nazarım değmesinde 🧿 şaşıyorum yani niye böyleyim diye
Zeyno19 turkuaz_ evet benimde kuzenim hamile oda cok rahat insanin siniri bozuluyo biraz, ben niye boyle cekiyorum 😭
Sahnedekimadam Zeyno19 Sabah , öğle , akşam yemekten hemen sonra içmeyi dene canım , çok kötü olduğun zamanlar zencefil+limon kaynatabilirsin oda çok iyi geliyor.
annekuzusu_ Zeyno19 hafifletiyordu3gun fln sonra yine aynı oluyordum eşim çalışıyor diye hep hafta sonları goturebiliyordu diye haftada bi serum taktiriyordum
Gmzglsh Zeyno19 5. Haftadan 13. Haftaya kadar hergün kustum. Ne prilam ne zofer hiçbiri işe yaramıyor. Su içsem kusuyorum. Zorlanmaktan alnımdan boynuma kadar kırmızı benekler oluşuyordu yüzümde. Boğazımdan kan geliyordu artık yara oluyordu. Tek iyi gelen şey serum. Birde soda iç midedeki gazı çıkart çok rahatlatıyor. Onun dışında malesef hiçbirşey fayda etmiyor. Sabret ve bol bol dinlen.
Gmzglsh turkuaz_ öğürmekten mi bilmiyorum ama hamilelikte gaz sorunu çok oluyor ve midedeki gaz bulantı yapıyor. Sodayı mutlaka dene bence.
Zeynep5656 Zeyno19 malesef canım bazen ne yapsakta gecmiyi bende çok kötüydüm şuan daha iyim gececk bu arada 11haftalik oldim
Tbayram Zeyno19 Benim bulantı sorunum olmadı ama burda yine bir postta biri dondurmanın bulantısına iyi geldiğini yazmıştı. Doğruluk payını bilmiyorum ama denemekten zarar gelmez belki iyi gelir.
Minikpogaca Zeyno19 su kussanda içmeye çalış idrar yolu enfeksiyonu olmamak içinde önemli bebek içinde su önemli.
cevriye35_ Zeyno19 Bende öyleyim canım 8+5 bende çok kötüyüm yemek yapamıyorum kokuya dayanamıyorum anneme geldim o yapıyor ben zar zor yiyorum dediğin gibi bazen tukurugumu bile kusasim geliyor iğne vurulmuştum o bir hafta iyi geldi gibi oldu sonra o da geçti hap içiyorum o da bi işe yaramıyor umarım kısa sürer 🤢🥴