Döneminin gecikmesini beklesen en iyisi kuzum ben döneme 1 gün kala yaptım gözükmedi 2. Gün yaptım yine gözükmedi sinirlendim çok sonra 2 gün sonra yine baktım net mi net bir şekilde çıktı geeç döllenme olmuş bende ondan kaynaklı geç gözüktü heralde ☺️