Bircandeniz o dönem doktorunun önerisiyle bunu yapmış. O ruh halini ve korkuyu uzaktan anlamamız mümkün olmadığı için kişinin ne yaptığına yorum yapmak bize düşmez diye düşünüyorum, burda benim sorum hiç bilmediğim bir alet hakkında BİLGİSİ, TECRÜBESİ, KULLANMIŞLIĞI olan var mı ve bildiklerini benimle paylaşabilir miydi. Hiç kimse doktor değil tabi ki kalp ritimleri hakkında uzman da değiliz, ama bunu kullananlar varmış iyi ya da kötü ben zaten bilsem burda sormazdım sorumda bu yöndeydi. Saldırı niteliğinde ki ne anlıcaksınız ne biliyorsunuz tavrın burda ilk kez karşılaştığım bir şey. Burada bir çok anne olmak isteyen, anne adayı, anne gibi bir çok birbirini duygusal olarak anlayabilen insanın bulunduğu platformda herkesin birbirine olabilecek en nazik şekilde yorum yapmasını beklerdim. Benim 5 tane cocuğum yok ilk kez böyle bir süreçten geçiyorum. Dolayısıyla size saçma gelen benim hiç yaşamadığım duygu yoğunluğunda ki merakım olabilir. Burası bunun için var. Teşekkürler.