svmeybgl 3 gündür benimde kasık ağrım oluyor. Ara ara böyle bıçak saplanır gibi 30 saniye falan sürüyor sonra geçiyor. Bide alt tarafımda ağrı oluyor arada. Normal mi bu çevremdekiler normal bebeğim tutunmaya çalışıyor falan dediler. Bu yüzden doktora gitmek istiyorum bide vitamin falan verirse diye