Hasret33 anlıyorum seni tabi ben kesin öyle veya böyle demiyorum ama 18-19 şu haftalara kadar hep kendimi sorguladım karnımda ki en ufak bişeyde bu bebek mi diye düşünüp dururdum ama öyle değilmiş bi gün yatıyorum 18 haftanın sonuydu içerden bişey resmen itti sonra bir iki pıt pıt ayy bebeğim bu dedim yani acaba mı olmadı hiç aklımda kesin emin oluyosun Rabbim o günlere kavuştursun seni de inşallah 🙂