Hasret33 bende ilk 16 da hissetmeye başladım. Önce gaz mı acaba diye düşunuyirdum ama gazim yoktu. Pıt pıt seklinde cok nadir oluyordu. Özellikle geceleri oluyordu. Şimdi 19+1 im daha belirgin hissediyorum. Elimi koydugumda hareket etmiyor ama elimi cekince kıpırdiyor. Daha tekme atamıyor ama hareketlerini hissediyorum. 😊😊