tubik7 Patito__ inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi. Allah bi daha kayıp yaşatmasın size inşallah 🙏🏼
tubik7 Patito__ o geç döllenmeden düşük çıkmış o zaman. hızla artarmış zaten ben de yeni yeni öğreniyorum buraları okudukça
Patito__ Yenianne02 hayurli olsun saglikli olsun insallah görülür beta ortalama 3000 lerde iken gitmek lazim
Yenianne02 Patito__ beklediğim adetten bir gün önce 202 çıkmıştı, ondan sonra takip etmedim😊tahmine göre 3500 lerde olması gerekir doktora gittiğimde bakalım inşallah 🙏🏻
Patito__ Yenianne02 yani zten hep takibe gerek yok sonra kendinz hesapliorsunz 3500 civarı oluyorsa gorursunuz buyuk ihtimal
Hlycsr91 5 + 5 haftalık hamileyim keseyi gördük ama bebeği göremedik henüz. İnş görürsek bende ekimde doğum yapacağım Allahın izniyle ❤️
Patito__ Hlycsr91 ohhhh maasallah keseyi gormekte bir nebze rahatlamak insalalah 4-5 gune bebek gozukur tahminen. Maasallah 😍
Habibee1 Merhabalar benim de ekimin 18i görünüyo sürpriz 3.gebelik 5 yaşında bi oğlum 14 ayında bi kızım var öğrenince şok geçirdim çok üzüldüm ama nasipte varmış alışmaya çalışıyorum 😊
Kubra0123 Benimde 3 Ekim gözüküyor sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🙏 Belirtileriniz neler belimde baskı var normalmi 🤔
Esoo06 Kubra0123 benim kasik agrisi batma gibi var gece veya ayakta kalınca belde baskı. Sabah bulantı ları başladı artık 😊 sende kasik agrisi var mi iğneler girip çıkıyor sanki
Kubra0123 Esoo06 bende kasık ağrısı hiç olmadı her gebelik farklı oluyor. Bazen hiç belirtim olmuyor acaba yaşıyormu içerde diye tedrgin oluyorm.😕
Patito__ ayseakn 20 yasinda anne oldunuz haaa baya erken ben o yasta top oynayip, parkta sallaniordum :)))
ayseakn Patito__ evet erken yaşta anne oldum şimdi 7+2′yle 2. bebisi bekliyorum günlerimiz yakın burda uzun bi serüven bizi bekliyor sağlıkla inşallah ❤
Patito__ ayseakn evet cnm baya uzun ama insallah kolay gecerde beklerm onda sorn yk Rabbim saglikla kavusmamizi nasip etsin aminnn 🙏