Patito__ Selam arkadaslar bugun hamile oldugumu ogrendim yeni anneler ne durumdasiniz birlikte bu donemi gecirelim birbirimize yokdaş olalim arkdas olalim ♥️
mekselinaa Patito__ Öncelikle Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım sonunda Rabbim sanada nasip etti ❤ bende allah izin verirse ekimin son haftaları sonlara doğru yolumuz uzun annelerim Allahım bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🐣
Aysenurdesign Patito__ selam merhaba bende Ekim yada kasımda doğum yapacağım 5+4 numaralar psikolojim alt üst olmuş durumda yalnız
Patito__ mekselinaa amin cnm Allah razi olsun cok sukur hamdolsun insaallah saglikla kucagmiza alip kocaman adam veya genc kiz olduklrini gormek nasip olsun hepimize. İnsallah cnm daha yolumuz uzun rabbim kolaylk versin hepimize
Patito__ Aysenurdesign ayseakn Esoo06 Hepinize maasallah hepimiz assa yukari ayni donemlerde dogum yapcaz ins herkesin ilk cocugumu kac yasindasiniz :)
ayseakn Ben varıımm. Rabbim nasip ederse ekim ilk yada 2. Hafta inşallah:) hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebisleri♥️
Patito__ Esoo06 bnmde 2 kaybim var insallah bu ilk olck 35 yaşım buralarda benli yaslar pek yok kadroluym :))))
kirpapatyasi0 Patito__ Selam benimde ekim gibi gözüküyor doğum hepimiz sağ salim kucağımıza alalım inşallah 🤲🏼❤️
tubik7 Patito__ ben de 35 yaşındayım geçen Haziran da evlendim 1 yıl olmadı. 5+0 benimki .. kısmetse 5 kasım doğum gösteriyor
Ftsyldrm Patito__ vallaha sadece uyku başladı bende şu son 3 gündür uykuyu çok sever oldum başka henüz belirti bir şey yok 😃🥰🫢
Patito__ Ftsyldrm hehehe mis uyku guzeldor zaman cabuk gecer :)) bnde de hafifden var sekerleme yaptm bgun . Gun ciinde uyumam kolay kolay uyuya kalmsm :)
Yenianne02 Merhaba benim de kasımın ilk haftaları görünüyor, daha çok yeni . 4+2 gün. 5+1 de doktora gideceğim umarım kese görünür🥰 inşallah hepimiz bebişlerimizi sağlıklı şekilde kucağımıza alırız 🙏🏻🙏🏻
Patito__ Yenianne02 hayurli olsun saglikli olsun insallah görülür beta ortalama 3000 lerde iken gitmek lazim
Patito__ tubik7 bnmde 5 kasim gösteriyor ama bnmki buyuk ihtimal gec döllenme cnku 20. Gun yumrtladm bu ay :) ne mtlu size ben 27 de evlendm hala cocuk yok :) gec oldu guc olmadi sizin sukur :)
tubik7 5+0 yarın doktora gideceğim kese görünür inşallah. İlk haftadan beri bulantım var. Önceden depremden etkilendim korktum sanıyordum meğerse hanilrliktenmiş. Hiç geçmeyen pis bir bulantı. Yediğimi çıkarmıyorum ama içim ılık ılık bulanıyor :( 4+5 te beta hgc 1000 çıktı normal mi
Patito__ tubik7 bn dun ogrendim beta 50 cikti pco vr bende bnmki muhtemelen daha kucuk cikacak haftama gorr. Yok tbiki suan kese görülürdü normal sartlarda. 3000 lerde oluncs godecegm bnde insaallah
tubik7 Patito__ inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi. Allah bi daha kayıp yaşatmasın size inşallah 🙏🏼
tubik7 Patito__ o geç döllenmeden düşük çıkmış o zaman. hızla artarmış zaten ben de yeni yeni öğreniyorum buraları okudukça