Cnyld Dilekkcan Dilekkcan merhaba canım, bence gereksiz vereceğin para muadili bir sürü ürün var cünkü, dalgaları kalıcı olmuyor maalesef bende pek memnun değilim ben
Dilekkcan Cnyld Hadi yaa😌Cidden nasıl bi ürün bende anlamadım bi kısım çok memnun bi kısım asla önermiyor bekliyorum zaten almaya cesaret edemedim olumsuz yorumlardan
zemberekkusu İki sene önce pandom dönemi aldım iki senedir kullanıyorum çok memnunım saçlarımı yıpratmadı ve çok güzel şekillendirdi ama fiyatı uçmuş o zaman da pahalıydı gerçi ama şuan çok ciddi fiyat
Dilekkcan zemberekkusu Evet gerçekten fiyatı baayaa fazla o yüzden çok kararsız kaldım bende ama dolaptan bakıyorum bütçeme uygun bulup almayı düşünüyorum
Dilekkcan zemberekkusu Bide bişey sormak istiyorum 4-5 aya kadar saçın da alışması gerekiyormuş(ısı olmadığı için bukle düşüyormuş o durum)hemde el alışkanlığı oluyor o sürede diyorlar öyle bi durum var mı?
zemberekkusu Dilekkcan maşa kadar far sert bukleler beklemeyin ama doğal bir görüntü veriyor sabitlemek istiyorsanız bol sprey sıkmak lazım kuföredeki fön gibi duruyor ama
turkuaz_ Bana kayınvalidem hediye almıştı 2 sene önce şimdi kapandım kullanmıyırum duruyor öylece. Memnundum ya güzel yapıyor ama çok pahalı kendim o parayı verip almam asla