Meleksynargn Bestegeren doktorunuza danışın normalde göbekten daha iyi 15 haftaya kadr sonra kol ve bacagada yapılıyor zaten
Meleksynargn Patito__ yazıyor canım raporlu bnmkisi 3 paket 30 tane yani 8 tl ye aliom normalde raporlu olmasaydı 4 bin e geliodu
Patito__ Meleksynargn oooo baya pahaliymis ozmaan rapor almam sart demekki insaallah hemen verirlrr bakalm suan yeniym ilk defa dr a gtcm umarm verir
Meleksynargn Patito__ Bn kalp damardan almak zorunda kalmıştım randevu bulamamistim kadindoguma ve acil baslamam lazımdı ignelere o raporu yazmıştı
Patito__ Meleksynargn o da mi yaziyor ilginç. İnsallah banada ole şak diye yazarlr madem bole herkes dagitiyor bu igneyi nden bana hicbir dr vermedi acaba illa iki dusukmu yapacak herkes. Bu sistem bu gibi siteler sayesinde cokecek inş.
Meleksynargn Patito__ normalde yazmiyorlar ki bnm de 2 dusukten sonra verilmesi gerekirdi bnde mecburum kullanmam lazım kadın doğumdan randevu bulamadım dedim iyi Bi doktordu yazdı sagolsun
Patito__ Meleksynargn ii bir doktormus cidden maalesrf iisine denk gelmek zor Rabbim iilerlr karsilastirsin aminn 🙏
Bestegeren Ben 10 haftadır normal alıyorum 650tl. rapor için devlet hastanesi şartmış cuma deneyeceğim bi