Essraanil ben hem devlete hem özele muayene oldum. Devletteki prof perinatalog direkt 37+0 dedi. Özeldeki 37-38 dedi sonra usg ile bakınca bunlar 37-38i beklemeyebilir zaten dedi. Bir tanesi 2 hafta kadar önde gidiyor diğeri 1 hafta geriden geliyor
Allahım sağlıklı kavuşmayı nasip etsin tabi de 38e kadar onlar dayansa da ben dayanabilir miyim bilmiyorum 😅