Agg0207 benimkini örnek vermek isterim size. 4. Haftamda yani ilk kez doktor kontrolü için doktora gittiğimizde dek kese idi ikinci bir kese yoktu.bir hafta sonra afedersiniz lekelenmem oldu korktum hemen acile attım kendimi oradaki doktor ikinci keseyi gördü. Bana dediği 9. Haftaya kadar kesenin sonradan görülmesi çok normal burada okuduğum kadarı ile 12.hafta sonradan ikiz olduğunu anlayan da var. Ben 5.haftada ikisinin de kalbini dinledim bu herkes için geçerli olmaz belkide geç döllenmedir geç duyarsanız . Sakın kafanızı karıştırmayın güzel düşünün güzel olsun herşey🌸