denz-koc merhaba,ben de zorunlu sezeryan oldum.Sütüm az az geliyordu ve bebeğim de sarılık vardi ama hiç panik yapmadım doymuyor diye de düşünmedim çünkü ilk basta midesi çok çok küçük.Sürekli emzirdim hiç mama bile düşünmedim çok şükür 35 gün oldu sütüm bol sariligi da geçti panik yapmayın lütfen sadece bebeğinize odaklanın bol temas bol emzirme :))