Kızlar merhaba dün sezaryen oldumm, ilk gün sütüm geldi sıkıntısız emzirdim. Ama bugün tek göğüsümde sadece tek tük damla damla geliyo 😞 6-7 saattirde büyük küçük hiç bir tuvaletini yapmadı. Ne yapacağımı şaşırdım süt gelmese bile emziriyorum ama içim gidiyo karnının doymadığını biliyorum, süt gelir mi birkaç güne mamaya mı geçmeliyim bilemedim 😞