Herkese selamlar.22.haftamda rahim boyu kısa olduğu için erken doğum riskiyle serklaj oldum ve sürekli yatmam gerektiği söylendi.Merak ediyorum gerçekten tuvalet dışında kalkmadan yatabilen var mı?Gerçekten bu kadar mı dikkatli olunmalı?Böyle riskli gebelik geçirenler kilo kontrolünü nasıl sağlıyor?