Rain81 semagzl 36 haftalık hamileyim 31.haftadan beri sancı çekiyorum.. özellikle geceleri 😩 iki kere nst’ye girdim 50-60 arası sancım çıkıyor
crnmr Rain81 bende sizinle aynı durumdayım benimde 32. Haftamda nst de sancılarım çıktı bebek aşağıya inmişti serum iğne ilaç hap verdi risk var dedi ve şu aralar bebek hareket ettikce sancı giriyor gibi oluyo şuan 36+2 deyiz çarşamba günü gene gidicem doktora bakalım ne olucak her gitmemde tarih daha da erkene çekiliyor
Fgm semagzl yok canım doktorun öyle birşey söylemediği sürece sadece ağrıyla erken doğum riski olmaz tabi şiddetli olmadığı sürece çünkü benimde oluyor illa gergin bir batma bir yanma sızı vs.yaşıyorum doktoruna şöyle tabi ki yine de daha söylemediysen rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin cümlemizin 🙏😘
Rain81 semagzl benim vardı , yani doktorum öyle söylemişti. Bebek aşağıya inmiş 31.haftada, 36 haftaya kadar yatarak geçirdim Çarşamba günü kontrolüm var tehlikeyi atlattık çok şükür ameliyat tarihine karar vericez kısmetse 🤗
semagzl Fgm amin insallah doktorumla konustum yarn gel nst ye bagliyacagini soyledi hayrlisinolsn her seyin 😘
Osse Fgm çok merak ediyorum bu sancılar nasıl oluyor ve nerede oluyor 23+5iz kasıklarımda ağrı oluyor benimde böyle yataktan kalkarken falan öyle birşey mi yoksa adet sancısı diyorlar ondan mı ?
Rain81 Vldn kaç gösterirse göstersin sancı var demek cnm ama dereceleri var onun işte, 50-60 da doğum başlamamış oluyor mesela, 100 den sonrası doğum diye biliyorum ben, yine de daha doğrusunu bilen varsa yardımcı olsun..
Fgm Osse canım o yataktan kalkarken falan olan ağrı senin haftalarında normal kabul ediliyo rahim büyüdüğü için oluyo genelde o ağrı tabi başka bir sebebi yoksa bizim ağrılar doğum belirtisi olabilir die nst falan başlıyo artık