ipekcim sonradan çıkan çizgilere aldanmayın lütfen 1 kez başıma geldi yarım saat sonra ikinci çizgi çıkmıştı hamileyim sanmıştım. Benim bu ikinci gebeliğim ikisindede belirti yaşamadım adet öncesi. Klasik adet olacak gibi bel ağrısı karın ağrısı vs yaşamıştım sadece. Akıntı olmuştu . Oğluma hamileyken de şiddetli göğüs ağrısı yaşadım adet öncesi. Yumurtlamadan sonra 12. Gün testte çıktı benim aşırı silik . Geç döllenme vs daha geç çıkıyordur . Adetini bekle gecikince test yap bence