Selam kızlar. Adetimin bitişinde ovulasyon testi yaptım 14. Günü iki çizgide baya koyulaştı ve o günü değerlendirdik sadece.. az önce test yaptım negatif çıktı. Yani tek çizgi. Ama göğüs ağrım çok fazla. Normalde adet olacağım zaman böyle ağrı olmazdı hiç. Adetimde yarin ve öbürgğn olması lazım.. ama dayanamıyorum… oluşmuşmudur? Yoksa umutlanmayayımmı ? ;((