1gizem bebeğin suyu sınırda olduğu için yaptırdım doktor gebelik şekerinden şüphelendim yapalım dedi yoksa ki yaptırma taraftarı değildim açıkçası öyle deyince bebeğin sağlığını düşündüğüm için korktum yaptırdım ve normal çıktı değerler . onun haricinde rutin kan testlerinde hep değer aralığının altında çıkıyordu açlık şekerim buna rağmen yaptırdım bide neyse yapcak bişey yok geldi geçti . Bi de verdikleri şekerli şey o kadar ağır ki insanın kusası geliyo aç karnına 😒