Ben de yaptırıp yaptırmama konusunda ikileme düşmüştüm fakat yaptırmak en mantıklısı
Çünkü gebelik şekerini anlamanıb başka bir yolu yok ve eğer gebelik şekeri varsa hem bebeğin sağlığı hem de doğum süreci riskli bir hal alıyor
Doktorlarımıza güvenelim bence