@Dmrsld perinatolojide ki doktor baktığında normal doğum olur mu demiştim oda olur neden olmasin ki diye cevap vermişti. Devlette zorunda olmadıkça sezeryana almiyolar suni sancı ile deniyolar 24 saat bekletebilirlermis. He olmadı mı sezeryana ceviriyolar. Burda da biraz şans devreye giriyo.