Siem24 34+5 de gittim 2388 gram kilo 47 cm boyu olmuş kızımın 🤍 ikinci gebeliğim . İlki erken doğum ve zorunlu sezeryan olduğu için aradan 3 sene geçtiği için doktorum bunda normal için bekliyecegimizi söyledim aksi bir durum olmadığı sürece bakalım 3 Mart kontrolüm.vardi gittim , 21 Mart tekrar gel dedi inşallah o zamana doğar da bende bu ağrılardan kurtulurum 😄 her yerim mahfoldu