gktg1 ucr13 ben 25ten snra değştm tabiki eski monitör devlette ama ilk heycanla özele gitmek daha mantklı tabi. Şmrimi aklm olsa okadr para vermzdm karatekine😃 ama kadın ilgili gerçekten anlayşlı
Vaveylaanur aaysegull12 bende çankırıdannnn 15. Haftadayım devlet hastanesinde sibel hanıma gidiyorum
gktg1 Yallahbe bi 20dakika baktı kordonundan kalbine e beynine kadar her şeyini inceliyor sonndada bi ton ultrason çktısı veriyor
Yallahbe gktg1 peki nasıl randevu aldınız ben anlamadım sordum da ilk doktora muayene alın sonra radyolojiye alın dediler sizde mi öyle oldu