gktg1 aaysegull12 ben varım🤰🏻 karatekine takplydm son 2aydr devlet hastanisi sibel hanma takpliyim😊 37.haftamdaym
Yesraan aaysegull12 bende Çerkesdsyim kuzum ama Karabük şehir hastanesine gidicem doğum için orasi daha yakın diye
Vaveylaanur aaysegull12 bende çankırıdannnn 15. Haftadayım devlet hastanesinde sibel hanıma gidiyorum
gktg1 aaysegull12 ilgiszlikten paramla rezl olacağma devleti deneyim dedim gayet ilgili doktorm memnunm😃
gktg1 aaysegull12 valla muayne 3dk sürüyordu aklmdakini sramadan erhan bey kaçıyordU hep böyle olunça eşimde kızdı artk. Yani 25.haftaya kadar bana cnsiyetni söyleyemedi şuan iyiki değşmişm diyorum. Sibel hanm gelmese yine değşemezdm belki
ucr13 @gktg1 @aaysegull12 sibel hanımın monitöründe kalp atışı bile duyulmuyor yanıp sönen ışık halinde göstermişti panik olduğum için erhan beye geçtim ben 9 haftalığım sizden böyle şeyler duymak da biraz şüpheye düşürdü
gktg1 ucr13 ben 25ten snra değştm tabiki eski monitör devlette ama ilk heycanla özele gitmek daha mantklı tabi. Şmrimi aklm olsa okadr para vermzdm karatekine😃 ama kadın ilgili gerçekten anlayşlı