Bircandeniz Elifeski22 hiç bir şey olmadı karnım dışında hiç bir yerimde kilo yok, sivilce yok, ödem şişme yok, mide bulantısı yok:) hamile değil gibiyim😂
Medinedogru03 Elifeski22 doğru olabilir çirkin hissediyom kendimi kızım oluyo 😭🤣🤣 ama öyle inançlara pek inanmıyorum aslindada işte yine çirkin hissediyom karnım bir yandan fırtladı popo öbür yandan ,saçım başım bir yandan dogursak hayirlisiyla🤣🤣😁
Bkmcnkr Elifeski22 ben kız bebek bekliyorum ama aksine yüzümdeki sivilceler yok oldu, cildim daha parladı, saçlarım cok hızlı uzadı ve cok sağlıklı oldu. Bende tutmadı yani ☺️